23 Şubat 2012 Perşembe

Fiat Palio nasıl? Palio yorumları

Fiat'ın küçük sınıf modeli palio hakkında kullanıcıların yorumlarını araştırıp,sizlere sunduk.


ben de 2001 model 1,4 benzinli
palio yu 2005 ve 2009 arasında
4 yıl kullandım.30,000 km de çok
temiz bir araçtı bende çok yol
yapan bir insan olmadığım için 45,000 km de 2009
sattım.öncelikle şunu söyleyim
bendeki araçta klima vardı abs
yoktu.kullanım olarak yol tutuşu
olarak sorunsuzluğu yönünden
çok memnun kaldım fakat yakıt konusu felaketti.1,4 tek
noktadan enjeksiyonlu uno ve
tipo da da kullanılan bu motor
gerçekten çok (10-12 litre)
yakıyordu tüp taktırdım ve o
zaman bile çok yakıyordu.bendeki araçta çok
temiz ve bakımlı olmasına
rağmen.ayrıca klimayı açtığında
çok bariz motorda kasılma
oluyordu.fren konusuna gelince
abs olmamasına ragmen mükemmel frenleri vardı.gönül
rahatlığıyla yüksek süratlerde
arabaları yakın takip
edebiliyordum.
180 i rahat görüyordu ve çok
güzel gidişi vardı.sana tavsiyem bir sonraki kasa olan 2003-2005
arası yanılmıyorsam 1,2 16v
olanları araştır eğer yakıtı
makulse temiz bulursan kaçırma
derim.abs yi de dert etme
gerçekten çok iyi freni var.
Palio alınır mı
palio düşünüyorsanız dediğiniz
gibi 1.2 16 Valf olanını alın.2001
model 1.2 8V 75 bg siena
almıştım.uzun yolda 90 km/h ile
6.5 litre civarı benzin
tüketiyordu.16 valf olanlar ise hemen hemen aynı oranda
yakar.Şehir içi ise sakin
kullanırsanız 8 litre rahat yakar.

Bağlantılar